Ahad, 22 Mac 2015

Bila lelaki kacak menyanyi dalam kereta – ENAMORATE by DVICIO



Assalamualaikum…




Sekarang dah merata-rata di laman fesbuk orang share video sekumpulan jejaka ni. Mulanya aku ternampak ada orang share, lepas aku tengok video tersebut, AKU PUN LAJU-LAJU TEKAN BUTANG SHARE !!! Maklumlah kita perempuan, memang tetibe celik bijik mata bila tengok manusia ciptaan Tuhan yang helok sikit kan. Baik mengaku !! Korang perempuan share video ni sebab jejaka-jejaka dalam kereta ni hensem kan ??!! HAHAH !!!



Bila aku klik butang PLAY, mata aku kekal menatap penyanyi utama kumpulan jejaka kacak ni, sambil telinga menangkap vokal serak-serak seksi basah sang pemandu kereta. Jujurnya, aku ni jenis layan semua jenis lagu.. apa bahasa sekalipun. Dan dengan bantuan wajah kacak penyanyi dan pemain gitar kumpulan ni, aku dengan rasmi telah memasukkan lagu ni dalam playlist aku ! HAHA !!






Haaaa kacak sungguh kan ? Baik korang mengaku, masa dengar lagu ni mesti mata korang dah target mana yang sedap di anak mata korang kan ? Ke korang yang gegerl ni tak bagi perhatian pun pada lagu dorang ?? HAHA !!! Video ni jadi viral kat FACEBOOK, lebih 100 ribu share dan berjuta-juta views ! Haa gituuu.. Femes dah band ni. Terus orang suka gila dengan lagu ni. Auwww... Kat bawah ni pulak video klip rasmi lagu ENAMORATE ni..









Haaa jujurnya aku memang suka suara dia masa dia nyanyi dalam kereta. Lagi best, sebab lagi serak-serak gituu. Perghhh. Tapi memang tak dinafikan memang best kan ? Haha ke memang hensem kan ? HAHA !! Mohon gambar lepas ni tak buat korang muntah atau menangis air mata darah.





Opssss !!!!! CIOM PIPI ! Okay meh la kita ber-husnuzon ye kawan-kawan. Mungkin budaya dorang ni biasa ciom pipi segala. Atau depa memang adik beradik. Atau depa best fren forevaaaa gitchuu. Dah, lap air mata tu. Jangan pikir bukan-bukan ehh. Sedapkan hati  Hahaaa....!!!!!!!!!!!











XOXO,
Putewi Hensem.

5 ulasan:

  1. Perfecto.....nak tengok video dlm kete je tak nak video yg lain

    BalasPadam
  2. wuwu.. diorang comolot la nisa. haha

    BalasPadam
  3. walau tak paham still tengok video nie heheh

    BalasPadam
  4. aikk... awat xnmpak org share pn vid ni kt my fb...hurmmmm.. pelikkks. tp memg encem pn..hheheeh

    zinziemeewah

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay