Isnin, 29 Jun 2015

[DAY 19] - The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge!

 

 

TheSW-Logo-Clear

 

Assalamualaikum...

 

Sekarang ni aku ada kat kampung… so untuk elakkan diri daripada tidur selepas sahur ialah dengan update blog ! Hahaa nak sambung entry untuk  The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge! sebenarnya… lagi dua hari je dah nak habis bulan enam ni.. Tapi aku baru sampai ke topik 19 haaa… Walaupun bulan Jun akan berakhir tapi aku tak akan akhiri cabaran ni ! Aku akan habiskan jugakk..

 

19)   What is something about you that people would be surprised to learn?

 

Hmmmm…. bila dah beberapa tahun blogging ni, aku jadi ragu-ragu.. ade ke benda yang orang masih tak tahu pasal aku ? Hahaaa it seems that I shared too much things about myself selama blogging ni kan ? Hahaa so tengah fikir ade ke tak perkara mengenai diri aku yang boleh buat orang terkejut bila dapat tahu..

 

nisakay4Hmmm kejap. Fikir kejap eh !!

 

 

Okayyy… just a fact about me (nak terkejut ke tidak tu tak tahu lah)… instead of my confident and chatter-box character, aku sebenarnya SANGAT MUDAH MENANGIS. Haaaaa terkejut ke idok ? Hahahaa… Nampak je penuh konfiden, banyak cakap.. ala ala happy go luck at times.. tapi sebenarnya hati aku ni serapuh keropok yang baru goreng – mudah patah dan hancur. Gituuuu..

 

Aku rasa aku ni sangat sensitif. Sikit je benda boleh buat aku menangis. Tapi well.. bertahun hidup seorang jauh dari keluarga buat aku jadi sedikit kental.. dah boleh sembunyikan perasaan, dah boleh berlagak kuat depan orang lain.. huhuu.. tapi aku rasa itu semua lumrah manusia. Bila dah kena berkali-kali, we tend to come out stronger. Kan ?

 

 

 

XOXO,
Putewi Hensem


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay