Jumaat, 26 Jun 2015

[DAY 18] - The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge!

 

TheSW-Logo-Clear

 

Assalamualaikum...

Okay kita try sambung topik-topik The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge! ni laju sikit naaa.. maklumlah semua dah tinggal berapa hari je lagi nak habis bulan enam.. tapi cabaran ni tak siap siap lagi. Wahahaha.. tapi kalau dah habis bulan 6 pun, aku tetap akan habiskan topik-topik ni…

 

18)   If you could have a conversation with yourself in high school, what would you say?

 

Ahahahhahaha ini menarik ! Sebab apa.. sebab ada banyakkk benda yang aku nak bagitau kat diri aku yang masa di sekolah menengah tuuu !! HAHA !!

 

P4143445

 

Perrgghhh sekolah menengah ! Zaman tudung bawal cotton yang dua tone, tiga tone tu ! Hahahaa.. aku try cari gambar aku masa sekolah, takdelah pulak. Mana entah perginyaaa… Ini je lah ada, itu pun gambar masa kenduri kat rumah saudara..

 

Kalau aku boleh having a conversation dengan diri aku masa sekolah menengah, ini adalah antara perkara yang aku nak bagitau dia :

1. JANGAN curi-curi makan roti dalam kelas ! Cikgu Addmath tak suke. Dah lah kau tak study elok-elok subjek dia, makan pulak masa kelas dia, memang menyirap la dia kan. Hua huaa..

2. JANGAN cengeng sangat. Masa sekolah menengah kemain kuat nangis, Sikit sikit nak nangis. Baru kena buli dengan perkataan-perkataan yang mengguris hati, dah menangis tak hengat.

3. JANGAN kapel dengan classmate angah. Haha. Dia dah ade makwe, ade pulak nak jadikan kita second girlfriend dia ! And he’s not that hot pon !

4. BERSENAM LEBIH SIKIT ! Bukannya awak takde bakat dalam bidang sukan. Biasa kalau masa sekolah rendah, acara larian dengan lompat tinggi tu semua boleh tapau. Kalau rajin bersenam, takde lah awak kena lelah tu.

 

 

Haahaha okay so far tu aje nak cakap kat dia.

 

 

 

XOXO,
Putewi Hensem


1 ulasan:

  1. menarikk...x jemu bila singgah blog nisa..do follow my blog for awesome recipes..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay