Jumaat, 11 Disember 2015

Power betul sale kat Lazada Malaysia ni !



Assalamualaikum…






SIAPA TAK SUKA SALE ???!!! Haaa memang mengujakan jugak lah bila bukak je laman sosial sejak dua tiga hari lepas kemain meriah seluruh alam maya dengan jualan besar-besaran yang dijalankan oleh laman web online market place terkemuka di Malaysia tak lain tak bukan Lazada Malaysia !







Macam biasalah, bila hujung tahun kan, semua nak turunkan harga, semua nak buat sale gila-gila ! Haaa Lazada Malaysia pun taknak lepaskan peluang tau ! Banyak sungguh promosi menarik dan juga tawaran eksklusif yang akan berlangsung selama TIGA HARI jeee bermula 10 Disember sehingga 12 Disember 2015 !! Jadi anda semua apa tunggu lagiii !! Kena cepattt ! Tak payah risau nak serbu shopping mall, minyak lagi, tol lagi, nak cari parking lagi ! Shopping secara online di  Lazada Malaysia lagi senang ! Banyak sangat pilihan produk !






Kalau nak tahuu haaa anda boleh menikmati tawaran harga menarik sewaktu “Flash Sales” atau Jualan-Jualan Kilat yang akan berlangsung setiap satu jam. Ia akan bermula dari 8 pagi hinggalah 11.59 malam selama 3 hari berturut-turut! Selain daripada itu, terdapat juga permainan “Spin The Wheel” yang menawarkan para pengguna bertuah dengan baucar-baucar yang menarik! Nak tahu dengan lebih lanjut klik banner di atas !
 


 
Ada tak di antara pembaca blog Nisa ni penggemar tegar Domino’s Pizza??? Haaa tawaran best untuk korang ! Setiap kali anda membeli-belah di Lazada, anda akan menerima baucar “Buy 1 Get 1 Free” Domino’s Pizza! Klik banner di bawah laju-laju untuk info lanjut okay !


 
 



Berbalik kepada jualan hebat oleh Lazada Malaysia tadi.. serius lah rambang mata sungguh sebab banyak sangat produk di laman web Lazada Malaysia yang diturunkan harga gila-gila punyaaa ! Memang berbaloi-baloi ! Ini lah masa nak dapatkan gajet atau peralatan elektronik idaman, koleksi fesyen kegemaran, produk mekap dengan harga berpatutan dan banyak lagi lah ! Sempat jugak Nisa usha beberapa produk yang menarik perhatian.. antaranya :


 

Haaa memandangkan ramai yang tanya Nisa, Nisa pakai kamera apa kalau nak ambil gambar.. Ini lah kameranya ! Sony Alpha A6000 ni selain di outlet rasmi Sony, kalian boleh beli di laman web Lazada Malaysia, dengan harga sale lagi tu ! Murah dah niii, gambar pun cantik, video berkualiti ! Nak tengok spesifikasi lanjut atau nak beli, boleh KLIK SINI LAJU-LAJU okay !







Wahhh produk mekap dari Korea yang tengah hangat di pasaran ni pun anda boleh beli di Lazada Malaysia ! Dengan potongan harga yang memang menarik ! Haaa tergugar kejap sesambil menaip ni hahaha.. Nak beli ? KLIK KAT SINI PULA okayyy ?






Ahaaa ini mungkin membuatkan para gigirl di luar sana tidak keruan ! Set correcting dan contouring ! Alalalaa Nisa pun rasa gerammm nak order ni ! Potongan harga sehingga 50% pulak tu ! Set concealer pallete ni sekali dengan berus mekap sebatang ! Haaa berbaloi sangat tu harga RM25.01 sahaja !! Alahaiii geram pulak nak klik “add to cart” hahaha.. Usha dengan lebih lanjut DI SINI OKAY !





ANDA BLOGGER ? SUKA TRAVEL ?



Istimewa buat para blogger, Lazada Malaysia juga turut manganjurkan pertandingan dan hadiah berupa AirAsia BIG Points dan wang tunai sehingga RM600! Kalau anda ingin tahu lebih lanjut, anda boleh klik link ni secepat mungkin yaaa  http://goo.gl/KtivN7 !! Pssstt kalau menang AirAsia BIG Points tu memang sakan la melancong lepas ni ! Seronoknya !




Jadi apa yang dimenungkan tu lagi ? Segeralah ke laman web Lazada Malaysia untuk jualan kaw-kaw best nyaaa ! Harga junam ! Tak payah keluar rumah yeayy hahaha !!! Jangan lepaskan peluang, last day untuk shopping dengan harga runtuh ialah pada 12 DISEMBER 2015 !!!











XOXO,
Putewi Hensem



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay