Memaparkan catatan dengan label Makeup Geek X Manny Mua. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Makeup Geek X Manny Mua. Papar semua catatan

Ahad, 25 Disember 2016

VIDEO | Mekap inspirasi dari musim luruh



Assalamualaikum...

Yessss... Nisa kembali dengan tutorial mekap baru. Nisa dah lama sangat sangat nak buat makeup look yang ala ala dark, vampy, dengan lipstick gelap.. Haaa tapi asyik tak terbuat je sebab banyak menyimpang buat benda lain. Kekekeke... Sejak Nisa beli palette tu (dah lama sebenarnya) dan tunjuk di dalam video Beauty Haul Vol. 2, ada juga followers yang request makeup look menggunakan palette ni. Haa ni baru ada masa nak rekod video dan edit .


Read More»

Copyright © Nisa Kay