Isnin, 28 Februari 2011

Cuba kelainan pada shawl.

LOKASI : Taman Canseri, Jalan Diplomatik, Putrajaya

TARIKH : 20 Februari 2011

AKTIVITI : Santai bersama Ben Ashaari dan sesi buat vlog bersama rakan-rakan blogger.

 

IMG_1563 edited

HOHHHH…!!! Ni gambor mengundang betol, siap nak ber-spek mata itam bagai.. Hahahaa dah macam alien la pulak aku tengok. Saje je kot aku nak merambu-ramba dengan spec hitam murah beli kat uptown itu. Hahahaaa dulu jarang pakai. Ye lah aku kan specky.. so, mana lak aku nak tepek shades neh atas muka aku kan?

Tapi memandangkan aku sekarang dah kembali memakai contact lens, so shades murah aku tu pon kembali berguna. Hek hek hekkk….

 

IMG_1565 edited

Haaaa perasan tak? Perasan tak?? Berbalik kepada tajuk entry, aku mencuba kelainan pada shawl. Aku rasa ni kot pertama kali aku memakai shawl viscose yang bercorak sebegitu abstrak. Sebelum ni aku rasa shawl aku yang bercorak pon, just corak-corak yang biasa… yang mcm rainbow.. and polkadot.. Sebelum ni tak ada lagi kot yang corak abstrak sangat macam ni..

But you know what? I like it! Ouhhh ye pastikan baju anda kosong ye, baru laa padankan dengan shawl yang bercorak sarat… Kalau baju pon dah corak-corak, kalau tak kena gaya dengan corak shawl yang di pakai, mau kacau bilau di buatnye… Herherherr~

 

IMG_1567 edited2Tone inner (tyran purple-pale yellow) from http://www.ayunar.biz/

Viscose crumple shawl, courtesy of http://butikalesya.blogspot.com/

Ruffled sleeves shirt, courtesy of http://batikvalley.blogspot.com/

 

Heee aku suka shawl nih sebab kain dia lembut dan sangat terletak aje, tak keras pon… Kain dia sangat selesa.. hehhe Ohhh ya, I superlove the shirt too!! Macam tahu-tahu aje kan aku memang suka baju / dress yang ada ruffled2 ni kan… Auwwww sweer shirt! Suka sebab nampak sedikit kelainan. Chewahhh…

And one more thing! BATIK VALLEY sekarang banyak update baju-baju dan beg yang cantik comel lawa!! Jom pergi usha Batik Valley ramai-ramai :D

P/S : All pics above by EAZY IZZUDDIN

 

 

 

Peace.


38 ulasan:

  1. macam-macam jenis shawl sekarang yer.

    BalasPadam
  2. wow.. ranggi tu..
    besa tgk nisa berheels ehhehe.. pape pon nice..
    cntek :D
    ske tgk ur style.. keep it up dear :)

    BalasPadam
  3. awak cantek , awak comel . sy sukaaa weweiiitttt

    BalasPadam
  4. NIsa....makan banyak2 ye pasni..
    kamu nmpak kurus..T_T
    jom makan ayam berlemak byk2 =D

    BalasPadam
  5. Nisa selalu datang Putrajaya eh.... kontek2 la...dekat dah tu....leh lepak kedai mamak atau alamanda... :) Boleh ajak Bro Ben sekali kan..

    BalasPadam
  6. @.nuruashia.

    ahahha
    yuppp..
    nisa tahu buat vlog tu mesti smpai malam. tu yg malas pakai heels. ejhehehehe

    BalasPadam
  7. @Nasuha Salleh

    hehehe
    ye nisa mmg jenis mkn byk tp nisa susah nak naik berat badan la dear...

    BalasPadam
  8. dr atas sampai bawah memank sangat lawa..huhu..

    BalasPadam
  9. orang klu da lawa, pakai ape2 pon lawaaa! :))

    BalasPadam
  10. cantiknya kak nisa ni :) suke sgt tgk style kak nisa..eheh,sebelum ni silent reader je :)

    BalasPadam
  11. @~Kirin Selama Perak~

    wowww
    kalau KSP yg try konfirmmmmm lg ramai peminat anda
    :D

    BalasPadam
  12. @tia

    hehehe
    my dear tia, you lg lawaaaa
    :D

    BalasPadam
  13. @mysara

    ahahaha
    nisa ni kategori kerempenggg :P

    BalasPadam
  14. bestnya dapat photoshoot. nisa cantik sangat and talented. :D

    BalasPadam
  15. @anyss ahmad

    alhamdulillah... ade lah sikit2.. ehhee
    thankss :)

    BalasPadam
  16. cumel , cun , cantek la !
    #jealous

    ^^

    BalasPadam
  17. kak nisa chantek sgt..pandai berstyle...love u so much,,,im ur new rakan blogger,,slamat berkenaln,,:)

    BalasPadam
  18. kak nisa chantek sgt~pandai berstyle shaz suka tgk..

    BalasPadam
  19. nisa cantik la...n pandai bergaya. zira pn nk try pkai contact lens..tp tkut..hehehe ade tips x??

    BalasPadam
  20. hye nisa. cantik!
    actually sy pun krus mcm awk gak.
    mkn byk pun tak gemuk2 kan. hakhak!
    suke style anda tp sy x berani kekadang sbb krus kan mcm pelik kalau main sarung bagai.
    againn nisa cantik!

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay