Khamis, 9 Jun 2011

Buat kerja dan sambut birthday sekali.

 

Assalamualaikum semua…

Aku masih dalam kelas. Huahuahuaaa.. Jahat dowh aku curi tulang dalam kelas! Turn untuk group aku untuk buat presentation dah lepas dah. Ada lagi kumpulan yang belum buat presentation. So sementara mendengar dorang presentation, perut lak lapar, aku edit lah gambar untuk entry aku ni.

Gambar ni dah lama dah… Aku dan ahli kumpulan aku keluar ke Sunway Pyramid, sebab nak pergi ke kedai Forest'secret. Kitorang pergi sana bukan nak shopping ke ape ye… Tapi untuk buat assignment. Kebetulan pulak hari tu hari jadi ahli group aku, Amirul.

 

IMG_3596

Kebetulan lagi, minggu tu merupakan minggu fesyen di Sunway Pyramid, dan temanya ialah tea party. So, replika cupcakes dan cake slice are everywhere! Hahaa excited kejap si Mirul ni nak ngap kek. Mentang-mentang lah hari jadi kau ye Mirul.

 

IMG_3623

Dah siap singgah kedai Forest'secret, kitorang pun serang lah Restoran Mr.Teppanyaki yang terletak berhdapan dengan tempat ice skating tuh. Lapar woihhh. Masing-masing dah lembik dah.

 

IMG_3606Melegakan kehausan di anak tekak.

 

IMG_3608

IMG_3609

IMG_3611

 

IMG_3600Budak berdua ni, nak order makanan pun boleh buat gaduh. Aku pukul kang dua-dua nih!

 

IMG_3613

IMG_3615

Sorry la ye korang, gambar di atas mungkin mengundang kebuluran dan keinginan tidak semena-mena dari dalam perut. Kahkahkah! Tapi sumpah aku tak ingat nama-nama makan tersebut.. Huhuuu….

Dah habis melantak, kitorang just lepak-lepak kejap… Tengok orang main ice skating. Macam best aje? Nak try lah… tapi tak reti. Kang buatnye aku jatuh terjelopok kat situ sapa nak tolong? Batman? Superman? Spiderman? Kahkahkah!!!

 

IMG_3597

Okay lah, Happy Belated Birthday to Amirul Ariffin! Thank you classmate! Kau banyak tolong kitorang dalam assignment Forest'secret neh. Hehehe….

Thanks for reading. Bye!

 

sign NISA


14 ulasan:

  1. pergh.rase lapo tetibe kan..:))

    BalasPadam
  2. owh mmg sungguh lapar bila tengok makanan tu =__+'

    BalasPadam
  3. seriously rasa nak gi kl sekarang jugak . nak jugak mr teppanyaki ... kat sarawak takde lagi branch :( ngeh

    BalasPadam
  4. i loike japanese food..
    I dont know y..
    But i keep falling for them..
    maybe sebab jatuh cinta dengan awek masa pergi kat jepun dulu kot..
    kah kah kah

    BalasPadam
  5. gambar nisa tade ke? hehe ... btw, mmg mengundang kelaparan da ni pas bace entry ni, huhu~

    BalasPadam
  6. memang betul2 mengundang kebuluran nie..haha :D

    hepy belated birthday to Amirul..hee ;D

    Jom Terjah Sini :)

    BalasPadam
  7. blogwalking here:)

    siyes teros lapa tgk itu makanan.tolonglah paham.XD

    BalasPadam
  8. terliurrrr la plak..huu

    BalasPadam
  9. epy bufday pd en mirul....he....

    BalasPadam
  10. epy bufday pd en mirul....he....

    BalasPadam
  11. Lapar woihhhh tengok makanan² tu ;)

    BalasPadam
  12. restoran2 camni ada status halal ke nisa? teringin nak try masuk tapi was2. huhu. apa2 pon nampak sgt sdp :)

    BalasPadam
  13. Salam~

    macam makanan jepon pon ade laaa. huhu.. :D bile la dpt pegi KL agy nih.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay