Jumaat, 10 Jun 2011

Aku, Dia & DSLR [Part 13] : The vintage dress

 

Assalamualaikum dan selamat pagi…

Yahuuuu Aku, Dia & DSLR kembali lagi bebeh!! Thank you so much kepada yang selalu tanya or request aku update segmen nih. Heheheee in fact, aku dah lama tak pergi photoshoot sebenarnye! Huhuhuu…

Gambar-gambar untuk Aku, Dia & DSLR kali ni sebenarnya dah lama diambil… dan pada masa tu aku pakai vintage dress yang aku beli di event Relove These Preloves yang berlangsung di butik Old Blossom Box di Seksyen 13. Jom tengok!

 

dslr3The dress.

 

dslr1My favorite pictures. Hek hek hekkk~

 

dslr4

dslr6

dslr2

dslr5All pictures are by TNR, editing by me.

 

Huuuu ini aje lah gambar yang aku nak share dengan korang.. Dah lama tak photoshoot meyh… So macam kekok sikit posing tuh. heheheee apaapa pun aku rindu nak photoshoot!

Miss Genit a.k.a. Sab dan photographer Fad Ali ada ajak photoshoot ahad ni. Tapi aku lak tak boleh… Dah nak final paper dah. Haiyooo mungkin takde rezeki kot? InsyaAllah kalau ada masa free lain kali kita photoshoot ye korang!!

MORE PHOTOS OF AKU, DIA & DLSR CLICK HERE

P/S : Proses penyenaraian peserta Mid-Year Giveaway masih berjalan. Korang semua jangan risau ye. Harap faham kenapa aku lambat sikit. Sayang semua! Muah muah!

 

 

sign NISA


36 ulasan:

  1. nisa pakai baju kurung nmpk cam budak kolej, pakai baju modern vintage plak nmpk cunnn...

    BalasPadam
  2. ur fav pic 2 mmg cun gilak, hehe~

    BalasPadam
  3. mcm artis berposing jep.. hahaha

    BalasPadam
  4. dkt FB Us Faminnile ada baju vintage yang agak lawa2 jgk, org pandai bergaya mcm nisa mesti kene..

    BalasPadam
  5. nisa memang selalu nampak cantik kan :)

    BalasPadam
  6. nisa comeiiii.cantek sgt.suke piccy num 2.

    BalasPadam
  7. nice posing~tp fevret pict tu mcam react terkejut je..hehe

    BalasPadam
  8. rahsia kurus? hehe. model sangat...;)

    BalasPadam
  9. Salam~

    comel! meh photoshoot sesame. hehe.

    BalasPadam
  10. nisa ni memang sentiasa cantik dan comel...suka akak tengok!

    BalasPadam
  11. cntik la vintage dress awk :)

    BalasPadam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  13. suke tgk tang kasut tu. cantik gilosss!

    BalasPadam
  14. apakah rahsia mu wahai cik nisa???cun~hahaha...

    BalasPadam
  15. untung laa kurus dan tinggi..pakai ape2 pn lawa :(

    BalasPadam
  16. asal gambar nie muka nampak lain gila !

    BalasPadam
  17. wahh ! da macam , em , siape nme artis tu ekk ? ha ! acha saptriasa --> btol ke eja ni , heheh

    BalasPadam
  18. wahh ! da macam , em , siape nme artis tu ekk ? ha ! acha saptriasa --> btol ke eja ni , heheh

    BalasPadam
  19. cntinya yg nie...
    you are gorgeous in blue!!!

    BalasPadam
  20. cantiknya akak. hehe saya nk try benda2 ni semua tapi takut tak sesuai. nnti jdi mangsa fasyen pulak. saya ikut fesyen akak aje lah. hehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay