Jumaat, 29 Julai 2011

Ngeteh

 

Assalamualaikum semua...

 

NGETEH. Jangan salah faham dengan perkataan di atas. Pada pemahaman aku ngeteh ni macam pergi lepak-lepak kedai and minum teh. Huahuaa tapi ngeteh sekarang bukan setakat minum teh aje.

 

Aku ase aku dah salah konsep ngeteh, tapi pedulik hape aku. Dah lah pergi lepak minum-minum kat tempat yang siap ade wifi, aircond.. err still boleh panggil ngeteh ke? Hahaha pedulikk!!

 

IMG_4411

Sambil minum milo, online dan tengok bola of course! Masa kitorang lepak ni, masa tu first leg perlawanan Malaysia vs Singapura.

 

IMG_4408

My favorite honey jasmine tea, iced chocolate for my third sister and hot milo for my brother.

 

IMG_4413

My second sister ordered iced chocolate too, while my mom wanted to have snow ice with kiwi flavor. And yeah that black coffee is for my dad.

 

IMG_4416

Dah dapat iced choc pon nak bodek snow ice dari mak aku. Tamak haloba lah kaw Tasya. Kahkahkah.

 

IMG_4418

Adik aku si Iyeen ni tak dapat online pakai laptop, di bantainye online pakai bb aku. Ape pon boleyyy.

 

IMG_4417

Abaikan aksi muka tak senonoh aku tu. Aku ape lagi, online sambil nikmati honey jasmine tea lerr.. Terbaekk!!

 

IMG_4419

Baiknyeee aku hidang kopi kat bapak aku. Ade rupe calon menantu pilihan tak? Kahkahkah!!

 

IMG_4429

Tu diaa aku berkempen mengalahkan YB! Huahuhaa... Aku tengah explain kat bapak aku kerja aku sebagai blogger dan juga tunjukkan blog si dia kepada abah. Kahkahkah!! Abaikannn!!

 

Okeh, itu aje. Aku puas hati dapat online. Bila dapat online, apa pun boleyyy...!!

P/S : JOM UNDI SAYA UNTUK CONTEST PHOTOGRAPHY!! CHECK IT OUT!

 

sign NISA


25 ulasan:

  1. bila aku guna word 'ngeteh', mmg ramai mmbe2 y xpaham..

    nampaknye word 'ngeteh' ni mungkin org Pahang je y gune agaknye...haha

    -org RTM-

    BalasPadam
  2. uisshh... x tahan tengok snow ice with kiwi flavor tu. rasa nak terliur je... hahax :D

    BalasPadam
  3. Hehehehe you looked cute with spectacle :)

    BalasPadam
  4. seriusnya sis menghadap dpn lappy, ada apa2 ke tu! hehe.

    BalasPadam
  5. abah kamo tuh kemain lagi semangat mendengar penerangan nisa...hahahah

    BalasPadam
  6. happy family beronline di kedaii :D

    BalasPadam
  7. nisa chanteq jew pakai spec ngn shawl ... kalau owg pakai da mcm hape dah, hahaha~

    BalasPadam
  8. wahh kalau saya..malu nk tnjuk blog kat mak abah,hahaha

    BalasPadam
  9. nisa!! samelah gune acer jugak! huhu ;)

    BalasPadam
  10. ok skrg mmg kene lepak tmpt ade wifi..baru besh! :D

    BalasPadam
  11. muka kau dgn adik beradik kau kopipes dow..!!!!1

    BalasPadam
  12. adik beradik cumel ^_^

    BalasPadam
  13. ngeteh...hahaha
    lau kelate "ngeteh" ni ngetest ( test )..hehhe...pandai berkempen yaaa...

    BalasPadam
  14. wahh ! Best nyer tengok nisa dokk meng-ngeteh !Macamm sodapp jer !
    Lyssa nak jugakkk ! hehehe . Sedap je , honey jasmine tuh ! Teringin nak rasa ! kehkhe . boleh nggak ? :) huhuhuhuhu ~

    BalasPadam
  15. tasya mcm kak kay dah eyqa tgok , heh

    BalasPadam
  16. pakat semua buat aktiviti sama..hohoho

    BalasPadam
  17. eh, laptop kita sama (sja nak bagitau, hahah)

    BalasPadam
  18. Wah wah ngeteh versi moden duduk tempat berair-cond gitu.

    BalasPadam
  19. seronok ngeteh :) . cafe ny temerloh kan , tempat ngeteh sy jgk :) haha

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay