Selasa, 23 Ogos 2011

Iftar bersama rakan-rakan blogger di Armanee Condo

 

Assalamualaikum semua..

 

Aku pernah suarakan hasrat untuk iftar dengan kawan-kawan blogger ni tak lama dulu. Konon-konon nak plan dengan geng kat Sahabat Blogger tuh. Tapi malangnya ramai yang sibuk atau duduk jauh.

 

Akhirnya Darkbatman telah menganjurkan iftar bersama blogger-blogger yang dia telah invite aku. Wahhh terharunye aku blogger retis invite dowh! Yang datang nanti pon sume retis-retis!! Errr aku aje la yang tak retis??

 

IMG_5423

Blogger yang hadir untuk memeriahkan lagi majlis iftar ni adalah : Cik Epal Gonjeng, Nisa Kay (aku le tuhh), Akmal Hilmi, Shaheizy Sam si buah hati Cik Epal, Anak Perak, Red Linda, Yuyu Musa dan of course le tuan rumah si Darkbatman.

 

Yang tiada dalam dalam gambar ialah akak Pen Merah sebab dialah photographer of the day, dan juga abang besar a.k.a. SpiderGelap sebab beliau pemalu sangat. Setahu aku, Aizul Marcello turut dijemput tapi beliau ada hal yang tak dapat dielakkan makan tak dapatlah beliau datang.

 

DSC_1300

Haaaa ni gambor entah ke berapa kali nak snap. Sekali ternampak uban kat kepala Darkbatman! Aku ni pulak pantang nampak uban terjuntai kat kepala mesti geram nak tarik! Hahaa tak senonoh wey aku ni la. Kohkohkoh!!!

 

 

DSC_1274

Ni first time aku pergi rumah Darkbatman di Armanee Condo tu. Selama ni aku ke Armanee hanyalah untuk photoshoot, tu pun kat area kolam aje. Fuhhh besau nye rumah beliau! Condo pon banyak retis duduk. Kelas kaw batman. Kohkohkoh!!!

 

Baru aje sampai dah excited nak bergambar. Feeling ambil gambar kat balkoni kejap. Turut layan feeling ialah Lelaki Seksi dan Budak Gonjeng. Kohkohkoh!!!

 

 

cats

Yeahhh melihat kepada hidangan nye memang meronta-ronta perut aku minta diisi. Haihhhh terasa lambat benor waktu berlalu, tertunggu-tunggu je waktu berbuka. Aku ambil lauk daging aje, ayam aku tak rasa pulak.

 

Tapi aku rasa kuih-muih lebih banyak dari lauk pauk. Hoho!!! Tapi tak semua gambar aku ambil. Aku sibuk nak bergambor jugak. Huahua…

 

 

DSC_1287

Dah masuk waktu berbuka. Apa lagi? Seranggggg!!!!! Hohoo turut menyerang meja makan ialah Darkbatman, Yuyu Musa dan Lelaki Seksi. Sorry guys, kamera tu fokus kat aku aje. Sebab tu gambar korang blur sikit. Kohkohkoh!!!

 

 

IMG_5430

Time berbuka ni laaa Darkbatman sibuk nak ber-vlog pulak. Mentang-mentang la blogger retis kan, vlog harus ada! Vlog dirakamkan oleh akak Pen Merah.

 

 

IMG_5439

Haaa tu dia batman bersama abang besar a.k.a. SpiderGelap . Alamak aii abang besar ni pemalu gila meyh! Sampai guna DSLR nak cover muka terlebih hensam tuh. Kohkohkoh!!!

 

 

DSC_1392

Aku dan retis Cik Epal Gonjeng.

 

 

DSC_1389

Aksi skandal terhangat bersama Akmal Hilmi lelaki seksi. Cik Epal Gonjeng kata pasangan bahagia????!! Kohkohkoh! Nasib laa si seksi ni takde awek, kalau tak nanti ade pulak yang datang bawak meriam besor serang aku!!

 

 

Okay dah tu aje nak share. Aku ada buat video sebenarnya tapi malas nak upload lagi. Kalau batman buat video semasa majlis iftar berlangsung, aku lak buat video selepas majlis iftar. Nanti kan ye. Kohkohkoh!!!

 

 

 

Thanks for reading!

sign NISA


21 ulasan:

  1. tak sempat dtg hari tuh ada buka pose dgn org lain.. anne marah giler dgn k lily tau huhuhuh

    BalasPadam
  2. besh nyer.. bila nisa nak buat gathering blogger.. leh offer diri nak join.. hakhak..

    BalasPadam
  3. kohkohkoh.. sgt mnarik b'buka dgn retis2.. nisa ni pom retis jgk.. ckp org laen plk..

    btw, slmt pose

    BalasPadam
  4. lelaki seksi ade awek la. nnt tia jeles.keh3.. :p

    BalasPadam
  5. teringin jugak lahh nak jumpa blogger2 retis tu.. huhu
    btw, nisa pon retis jugakkk :)

    BalasPadam
  6. eh? yeke 1stime msuk condo dakbatman? mcm penah perasan nisa photoshoot kat condo dia je.... lalala~ =P

    Btw, best gila wehhhhhhh! Asal kiter tak tahu T__T huk huk huk

    BalasPadam
  7. perghh para retis berhimpun
    bestnyer

    BalasPadam
  8. bestnyer nk join jga!! wan brumur 17 tahun ni bleh join akak2x and abg2x retis x? :P

    BalasPadam
  9. uittt..bestnyaa..ada cik epal plak..mentang2 segmen makan kan..ahah..menternak lemak dgn cik epal

    BalasPadam
  10. dear...sorry coment ni tak berkaitan dgn entry..

    sy skang jd cikgu ganti kat SMKTJ, teacher kat situ ada ckap psal Khairunnisa, Khairunnisa in u tube, Khairunnisa semakin kurus..
    rupanya, yg diorang ckp pasal Khairunnisa tu awak rupenya...
    Ingatkan u older than me, rupanya sebaya :)

    BalasPadam
  11. wah!!bestnya...
    kek pisang 2 nmpk sdp la...ermmmm..

    BalasPadam
  12. wahhhh
    promote aku single ek kaw??
    baguih
    kaw la tmpt crik jodoh terhangat tahu
    hahahahahaha

    BalasPadam
  13. @Jejaka Kacak ; woi kaw
    koajoooooooooooooo
    hahahahahaa

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay