Jumaat, 20 April 2012

Sertai Samsung Global Campaign dan berpeluang memenangi percutian ke London!

 
Assalamualaikum…
 
 
London-England Travel Advice

KOTA LONDON yang penuh megah. Bila agaknya akan sampai rezeki kita untuk dapat menjejakkan kaki ke tanah yang begitu asing dan indah itu? Wahh metafora sungguh aku! Kalau aku bagitahu korang yang korang semua juga berpeluang menjejakkan kaki sana, apa perasaan korang? Ditambah pula dengan peluang untuk meneroka bumi Inggeris itu? Wahhh excited kan???
 
 
 
 
samsung-logo

SAMSUNG – sebagai rakan kongsi Sukan Olimpik London 2012 di seluruh dunia – mempunyai aspirasi tersendiri untuk membawa mereka yang terlibat dengan Sukan Olimpik, atlit mahupun penonton, lebih dekat dengan teknologi pintar tanpa wayar yang semakin berkembang masa kini. Dengan teknologi ini, pengalaman menonton Sukan Olimpik tidak lagi seperti dulu, dengan kepantasan penyampaian maklumat dan sebagainya!
 
 
Melalui pengalaman dalam penglibatan Samsung di dalam Sukan Olimpik sejak tahun 1998 lagi, ternyata banyak sumbangan yang besar serta pembaharuan dan teknologi baru yang dibawa bersempena dengan sukan yang diadakan. Ternyata Samsung sering tampil dengan idea-idea yang unik dan segar.
 
 
 
 
Olympics515x293-0

SAMSUNG GLOBAL BLOGGER – Join ujibakat untuk menjadi Samsung Global Blogger! Pastikan korang mempunyai bakat untuk bercerita dan mempunyai minat untuk meneroka Kota London! Wahhh bertuah giler la kalau terpilih! Pengalaman sekali seumur hidup tuh!!
 
 
 
Jadilah personaliti yang Samsung cari-cari untuk menerokai London, dan cari apakah aspek yang paling best untuk korang kongsi bersama dunia semasa Sukan Olimpik. Boleh jadi makanan yang aneh? Tempat yang paling best untuk bersantai? Keunikan di Kota London? Hmm.. Hmm.. Dan juga kongsikan apa yang korang temui tu melalui video blog (vlog) korang sendiri!
 
 
 
 
IMG_2723

Macam mana nak sertai SAMSUNG GLOBAL BLOGGER??? Pastikan dulu diri korang tu berani, bersemangat, mempunyai minat yang mendalam untuk meneroka, imaginatif, mempunyai keunikan dan keaslian yang tersendiri dalam penyampaian, lucu dan seseorang yang rajin menggunakan laman sosial seperti Facebook Twitter dan Blog.
 
 
 
Lepas tu… hantarkan VIDEO anda selama 30 saat, bercakap di dalam Bahasa Inggeris, dan katakan mengapa anda adalah pilihan hebat untuk menjadi Samsung Global Blogger untuk  memburu cerita-cerita terbaik di London untuk dikongsikan semasa Sukan Olimpik London 2012 ini!
 
 
 
Mudah sangat sangat kan? Apa lagi, sediakan point-point yang mantap lagi jitu, rakam video selama 30 saat dan hantar ke SAMSUNG GLOBAL BLOGGER KLIK DI SINI !!! Kalau rasa tak yakin nak berbahasa Inggeris tu takpe, sediakan skrip, hafal molek-molek lepas tu boleh submit penyertaan ye! Goodluck semua!!!
 
 
  • Video mestilah dihantar sebelum tengah malam 29 April (waktu GMT).
  • Penyertaan dibuka hanya untuk peserta dari negara : UK, France, Australia, Malaysia, Singapore, Belgium, Brazil, China, Germany, the Netherlands, Russia, Spain dan Thailand.
  • Penyertaan akan diadili oleh juri-juri selebriti. Rujuk terma dan syarat yang lengkap DI SINI.
 
 
 
Psstttt!!! Saksikan video promo dari Jamie Oliver ni dulu tau!
 
 
 
 
Sign PNG NisaKay

10 ulasan:

  1. mesti kak nisa join kan? good luck dear:)

    BalasPadam
  2. akak ucapkan good luck untuk nisa, akak ni tak sesuai rasanya

    BalasPadam
  3. wah ! bestnyaaaa ....
    LONDON tuh !!!!

    BalasPadam
  4. all the best untuk digi wwow awards nanti!;-)

    p/s: Nanti i inform date untuk jumpe yer....or u can come to my place @Damansara Perdana untuk discuss pasal 'baju' u tu...hehe

    BalasPadam
  5. good luck nisa for this competition...:)

    kak nad memang xberani dalam video nih..:D

    entry untuk nisa..:D

    http://www.nornadiah.com/2012/04/thanks-to-my-dear-nisa-kay-mak-dara-for.html

    BalasPadam
  6. Wow, menarik, kena b'latih speaking ni, satlagi b'terabur pulak,haha...

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay