Isnin, 30 Julai 2012

Kad raya ohh kad raya

 

Assalamualaikum..

 

Hari tu aku ade buat ala-ala kad raya giveaway. Hehehe.. not really a giveaway. Lebih kurang contest kot sebab aku siap suruh orang bagitau kenapa suka baca blog aku, dan berapa lama dah baca blog aku.

 

Tujuan aku buat macam tu bukan nak tengok kata-kata pujian yang melambung-lambung. Seriously itu bukan yang aku mahu, itu bukan yang aku cari. Aku pun manusia biasa. Takut aku kena puji-puji ni… compliment might lead to expectation. And expectation might lead to frustration. Wahh gituuu!

 

kad raya

Gambar dari instagram aku : nisa_kay

 

 

Baiklah ini adalah sebahagian kad raya yang aku beli semalam, sebelum aku balik kampung. Aku memang suka beli kad raya gambar kartun. Harap yang menerima tu nanti, terimala dengan hati yang terbuka.. kekekee… Baiklah.. berikut adalah nama-nama readers yang aku pilih untuk terima kad raya dari aku muehehee… :

 

  1. Namazi b. Ab. Rashid
  2. Nur Khairunnisa Binti Mohamad Fuzi
  3. Nurul Syafiqa Jamaludin
  4. Meor Zaidee bin Meor Ahmad
  5. Nur Syazana bt Abdol Rahman
  6. Siti Khatijah Abu Bakar
  7. Adibah bt Dollah
  8. Fatimahtol Mukmimah bt Awang
  9. Saidatul Azreen Bt Abdul Khalib
  10. Nur Amalina Nadri
  11. Nur Amalina Munirah binti Zahari
  12. Miss Fyqa

 

 

Hari tu aku janji nak pilih 10 orang pembaca kan.. Tapi disebabkan ade rezeki lebih sikit dan melihatkan kegigihan semua yang join, aku tambah dua orang lagi. Mereka yang di atas ni antara pembaca setia blog aku dari dulu hingga kini..

 

Bukan aku nak kata orang lain bukan pembaca setia.. Tapi ingat ye, penilaian aku adalah berdasarkan apa yang korang mesej kat aku.. Semua mesej korang aku baca satu-satu dan nila satu persatu. Takde pakai mesin atau pembantu okayh.

 

Kepada yang lain, hope teruskan menyokong aku dan blog aku. InsyaAllah lain masa nanti aku buat lagi GA ke, hehehe… pada yang belum dapat hadiah GA aku yang terdahulu, mohon hubungi aku di emel sukamenaip@yahoo.com ya… Thank you.

 

 

Sign PNG NisaKay


19 ulasan:

  1. yeayyy dpt kad raya dr kak nisa :') thnks akak

    BalasPadam
  2. Nak kasi kad raya pun kena buat contest jugak -________-'

    BalasPadam
  3. org yg ke 11?
    alhamdulillah..
    terima kasih :)

    BalasPadam
  4. Hmmm, sye tak menang.. Btw, congrats utk semua pemenang!

    BalasPadam
  5. yeayyy! i'm yr 10th ;)

    Thankyouu so much kak nisa ♥

    BalasPadam
  6. wooo..first..tima kaseh!!!

    BalasPadam
  7. Ye sye no 3 walau x de blog sye tetap pembaca setia kamu... yahoo thank nisa...

    BalasPadam
  8. yeay... x dapat... hehehe

    neway cik NK... salam Ramadhan...

    BalasPadam
  9. waaaa tahniah pd mrk yg dpt kad raya....

    BalasPadam
  10. Pelik.. napa nama meor zaidi pun ade.. hehehe

    BalasPadam
  11. Congrate !! :) nak jugak boleyyyy.. huaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  12. Yeeeaahh! dat me, no.8...! can't wait kad raya from nisa... :)

    BalasPadam
  13. Yeeeaahh! dat me, no.8...! can't wait kad raya from nisa... :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay