Selasa, 13 November 2012

Inspired by MARIA ELENA !

 

Assalamualaikum…

 

Hamboi hamboiii kemain tau tajuk entry ada nama blogger dan vlogger terkenal se-Malaysia tak lain tak bukan MARIA ELENA ZARUL ! Ahakss.. Seperti yang diketahui ramai, Maria Elena kini merupakan salah seorang designer untuk butik beg yang namanya semakin meningkat naik iaitu SOMETIME woot woot !!

 

 

sometime maria elena

Yeaaa bebehhh!! Ini adalah antara beg-beg yang direka dan diinspirasikan oleh MARIA ELENA ZARUL ! Beg-beg di atas merupakan rekaan yang mula-mula release kat website SOMETIME. Me like semuaaaa sebab ada warna-warna yang ceria and ala elemen zig zag ala-ala tribal gituuu…

 

 

560811_10151077675130855_1501562424_n-vert

Ehemmmm yang ini pulak rekaan terbaru inspired by MARIA ELENA ZARUL uollssss !! I fell in love with the bags and I was likeee “Hoaargghhhhhh I MUST HAVE ONE !!!” Okay macam ape je duk meroyan nak beg kan. Hahaha beg cantikkk haruslahhhh nak satuuuu….

 

 

IMG_0828

And yeah yeahhh impian tercapaiiii!!! Elena Bag in Green ni sah menjadi milikku yeahhuuuu!! Mulanya aku agak risau kalau-kalau beg ni macam kecik sangat sebab aku ni jenis suka bawak macam-macam dalam beg bila keluar berjalan! Tapi beg ni tak kecik sangat ! I mean saiznya just nice, can even fit and iPad kot !!

 

 

sometime18-10-12_0528_copy-tile

Jom teliti rekaannye pulak. Bila sampai aje beg ni kat tangan aku, memang aku belek 100% condition beg ni. Memang tip top wooo! Jahitan dan rekaan yang kemas, material yang berkualiti dan tak perlu nak berbelanja beratus-ratus pun untuk dapat beg berkualiti macam barangan branded dan berjenama tuhh! Semuanya ada di SOMETIME !

 

 

IMG_0860

Ehemmmm bergambor lagi ye.. Yang ini lak time shopping ke KLCC woot woot. Memang rasa bergaya habis dengan beg SOMETIME niii… Rekaannye yang unik tu kot yang menarik minat ramai orang, lantas aku terasa diperhatikan ramai. Ehhh maksud aku beg aku tu yang mendapat perhatian ramai. Ahaksss !!

 

Sooo.. kalau korang nak kan beg yang designnye menarik, berkualiti tapi harga sangat sangat berpatutan, bolehlah usha usha kat website SOMETIME ! Haaa.. tapi kalau anda rasa bulan ni bulan bertuah anda… korang semua kena tunggu blog post aku yang seterusnya.. Kenapa?? Sebab aku dan juga SOMETIME ada berita baik untuk korang semuaaaa !!! Ehemmm ehemm.. surprise surprise !

 

 

logo2

WEBSITE :
http://www.sometime.com.my/

FACEBOOK PAGE :
https://www.facebook.com/sometime.onlinestore

 

 

 

~ Nantikan entry akan datang ! ~


17 ulasan:

  1. Cantik! Kalau ade kaler pink lagi membuak rasa hati nak beli. hehehee

    BalasPadam
  2. Seriously jatuh cinta dengan beg ni! Beg Oh beg please be mine..haha definitely into my wishlist! :D

    BalasPadam
  3. Bestnya! nak check it douutt jugak lah! :)

    BalasPadam
  4. :) nice nisa.


    Afiq <- malas sign in acc. :D

    BalasPadam
  5. i see u at usm nisa..org dia rendah kecik molek je

    BalasPadam
  6. mmg cntik2..da lama mengidam..huhuh

    BalasPadam
  7. woahhh gorgeous!! bestnye kalo dpt satu =D

    BalasPadam
  8. cantik :) nak beli colour oren :) hehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay