Rabu, 19 Disember 2012

FASHION VALET – Semua ada di sini!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera…


Helloooo kaki shopping sekaliannnnn!!! Mari rapat mari dekat aku nak share something cool, something best, something happening! It’s big, it’s amazing!!! Haha kemain tau aku hiperbola sangat.. Tapi masalahnya memang betul punnnn !!!

Bagi kaki shopping sekalian (errr macam aku lah), shopping di online shop yang menjual pelbagai style pakaian, pelbagai jenama merupakan ala-ala syurga shopping gituuu. Haa apa yang aku nak cakap kat sini ialah “one stop centre” untuk membeli-belah! Ahah! Faham ke tak? Errr… Kirenye di dalam satu laman web tu ada jual pelbagai jenama dan fesyen serta jenis barangan ! Dari pakaian, aksesori, kasut hinggalah ke barangan mekap dan penjagaan muka! Cool giler kan?


Capture3


Yeah babyyy!! I’m talking about the online shopping heaven Fashion Valet ! Di mana lagi kita nak shopping barangan pereka tempatan dengan harga berpatutan tanpa perlu keluar rumah pun?? Semestinya di Fashion Valet hello…! Tak perlu aku ulang ya? Hahahaa…



FAKTA MENGENAI FASHION VALET :
  • Fashion Valet  adalah kedai membeli-belah dalam talian dengan lebih 150 jenama berbeza tempatan dan dalam rantau Asia Timur Selatan seperti Thailand dan Indonesia.
  • FREE SHIPPING WITHIN MALAYSIA!!! And yes girls Fashion Valet ship worldwide and international orders depend on weight of parcel.
  • Ahli yang baru mendaftar akaun dengan Fashion Valet akan mendapat 10 kredit point secara automatik untuk mula shopping! Yeay!
  • Fashion Valet ada credit point system yang dipanggil FV Rewards. Lebih belanja, lebih ganjaran woot woot! Untuk lebih info mengenai FV Rewards jom ke sini : http://www.fashionvalet.com/fv-rewards
  • Pelbagai gaya pakaian dari yang moden ke stail tradisional. Semua di Fashion Valet !



Untitled2

Untitled

GOSHHH!!! Berpinar mata bila masuk website Fashion Valet okay??? Buy almost anything you need and want here ladies!! Nak dinner? Yes kat Fashion Valet jual dress.. Nak bersantai atau jalan-jalan dengan yang tersayang? Yesss Fashion Valet ada jual various designs and labels of tops, blouses, dresses and many moree!!! Oh my bukak website Fashion Valet ni buat aku tak boleh nak take a breathe tau!!




Capture4


Capture5

ACCESORIES ! MAKE-UPS !!!! Oh myyyyyyyy ternganga-nganga kite tauuuu tengok website yang sangat memenuhi keperluan dan citarasa ramai! Selain daripada menjual pakaian pelbagai gaya dan jenama, ada juga aksesori dan barangan mekap untuk kita sentiasa tampil cantiks menawanss !! Ye lah, baju dah cantik, kenalah ada aksesori sepadan dan wajah tampak da bomm kan kan?? Goshhhh I love Fashion Valet too much okay!!




Capture6

Melangkah dengan penuh gaya dan keyakinan dengan kasut yang perghhhhh sangat sangat cantik okay!!! Bermacam label kasut yang ada di Fashion Valet tau tau tau! Cuci mata aje kat Fashion Valet, you can get things from top to toe! Complete!





Capture7

Hik hik Fashion Valet tak semestinya shopping untuk para wanita sahaja. Dah namanya ala-ala “one stop centre” for online shopping kan… para jejaka pun boleh juga shopping di Fashion Valet ! Haaa tak diskriminasi terhadap wanita sahaja kan? Ye lah, kadang-kadang kaum lelaki ni takde masa nak pergi membelek baju kat kedai.. jadi Fashion Valet jawapannya!



 Pendek kata, nak cari apa pun, pergi cari kat Fashion Valet dulu yaaa :) Mesti ada yang berkenan punya nye!! Customer service FV pon tip top woot woot!! Haaa special untuk readers blog www.nisakay.com jeng jeng jeng~







~Nisa Kay~

10 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay