Selasa, 18 Disember 2012

Nisa Kay dan Yana Samsudin versi kartun..

 

Assalamualaikum..

 

IMG_20121217_115314-horz

Ini adalah gambar dari instagram aku… Baru-baru ni aku dengan dengan kembang hidongnye ada berkongsi dengan uolls pengikut akaun instagram aku print screen lock screen handphone dan iPod aku. Maka berbondong-bondonglah persoalan, kecelaruan, tak kurang juga tekaan-tekaan kelakar macam mana aku dapat wallpaper sebegini.

 

Woahhh rasa cool kejap. Kembang hidungku tak kempis-kempis lagi.. Ade ke patut ade orang tanya aku lukis sendiri ke kartun ni? Uhuk uhukk batuk terkeluar anak tekak kejap aku. Berseni pulak tangan aku nak lukis?? Hahaha jauhhhh sekali aku yang lukis…

 

 

proses

Ini pulak gambor semasa kartun ini mula-mula diproses.. Persoalannye sekali lagi.. MACAM MANA AKU DAPAT KARTUN NI??? Buat kat mana??? Ada jugak yang gigih cari apps untuk buat kartun ni. Bila tak jumpa datang marah-marah aku sebab kedekut sangat nak bagitahu. Errrr dik, this is no apps! This is human work.

 

 

catsss

Tak lupa juga aku turut dapatkan kartun ini untuk kak yong kesayangan ku YANA SAMSUDIN. Lepas ni bolehlah buat wallpaper ye kak long.. Di saat kak long menatap kartun itu, ingatlah ianya hadiah tulus ikhlas dari adikmu Nisa Kay. Hahahaha berangannye lah aku ni. Bweekk wekk..

 

COMEL KANN?????? Hahahahaa mana nak dapat? Mana nak dapat?? Ehemm meh sini semua aku bagitahu… kartun ni bukanlah boleh dapat gedebuk jatuh dari langit gittew… Aku telah menemui seorang kartunis (errr boleh panggil kartunis la kan??) yang sangat sangat berbakat! Dan hasil kerjanya pun aku puas hati.. Harga pun berpatutan!

 

Kalau korang nak upah dia lukis kartun atau karikatur atau apa-apa kerja yang beliau boleh buat (kekekee~) bolehlah hubungi :

 

ARTORTOISE

http://tortoise-art.blogspot.com/

https://www.facebook.com/Artortoise

 

Untuk sebarang pertanyaan mohon sangat sangat korang tanya direct kepada pihak Artortoise okay? Aku tak tahu menahu mengenai servis dorang yang lain. Aku cuma bayar beliau untuk lukis kartun aku dan YANA SAMSUDIN ajeee.. Hehehe apa-apa pun terima kasih tak terhingga kepada pihak Artortoise yang amat mudah berurusan! Semoga bisnes anda maju inshaAllah :)

 

 

PSSTTT : Please ye people dont ask them for free cartoons or caricature. They are doing business !

 

 

 

 

~Nisa Kay~


10 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay