Isnin, 19 Ogos 2013

VIDEO – Macam mana aku pakai selendang halfmoon

 

Assalamualaikum…

 

blog1

Ini antara gambar raya yang aku upload hari tu. Maka berduyun-duyunlah orang menanyakan tutorial dan juga mana nak beli tudung ini. Adik-adik, akak-akak cantik sekalian.. Pertama sekali, yes aku mendengar luahan korang dan aku dah ade video tutorial. Kedua, ini halfmoon shawl adalah produk akan datang online shop FSYN by NK aku.

 

 

DSC08019

Ini adalah produk percubaan ya.. Aku baru try test beberapa warna.. And try test ukuran juga.. Memandangkan saiz yang sekarang ni agak singkat (mungkin ramai yang suka labuh) aku tengah try test uji supaya saiz yang paling ideal dapat dikenalpasti. Apa-apa pun nantikan produk terbaru dari FSYN by NK ya ! Dan selamat menonton video tutorial dibawah !

 

 

 

Psssttt !! Halfmoon shawl merupakan kegemaran terbaru aku. Sebab depan belakang curvy lawa sangat dan tak payah nak lilit sampai lima enam kali untuk nampak kemas. Bila tak lilit berlapis-lapis macam kuih lapis, pakai pun lebih selesa, ringan dan tak panas.

 

 

 

Thanks semua !

 

P/S : Senarai peserta giveaway masih belum siap ye… Nantikannn!!


9 ulasan:

  1. owh.. kena pakai sebelah panjang sebelah pendek rupanya.hehehe :P

    BalasPadam
  2. Salam dear, untuk orang mcm saya, pemakaian selendang half moon ni sangat misteri dan memang tak reti, huhu. Thanks for sharing dear.

    BalasPadam
  3. hai kak..sy pon suke shawl style2 macam tu skg...now nak pkai shawl blik...asek tdung bawal je..hahaha

    BalasPadam
  4. bentuk muka Nisa cantik.. bole lea buat tudung camni.. heee

    BalasPadam
  5. kite pun sukapakai halfmoon.. senang nk belit..ehehe..

    BalasPadam
  6. kalau nis pakai halfmoon kena pakai ank tudung jugak. hehe nnti boolat.:)

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum akak skrg baru nak try halfmoon. serius best gila sebab labuh dan boleh tutup aurat sekaligus :)

    BalasPadam
  8. terima kasih kak, tutorial tudung nya menarik, tapi sulit kali untuk dipraktekkan

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay