Jumaat, 23 Ogos 2013

VIDEO – My everyday basic style wearing shawl

 

Assalamualaikum..

 

Haihhh bila tak boleh tido ni macam ni la jadinya.. Start develop habit update entry pagi-pagi buta macam ni.. Memang tak tahu apa punca takleh lelap langsung dah sekarang. Badan penat dan lesu, mata dah kuyu pun tak leh nak lelap.. Hmm xpelah.. it will be okay soon, I guess.

 

save

 

Okay macam ni citer dia.. Aku memang kalau pegi event, aku lebih suka pakai shawl sebab nampak lebih ayu (cehh) dan juga lebih kemas berbanding tudung bawal. Entah kenapa la aku rasa bila pakai tudung bawal nak gi event apa-apa, mesti tudung tu buat hal. Senget la.. kemek laaa. Adoi stress daku !

 

 

cara 2

So ramai jugak orang yang bertanya melalui laman instagram aku, macam mana aku pakai shawl.. macam mana aku pakai shawl.. Aku ase dah bape puluh kali aku jawab, cari saja di Youtube.. cari saja di Youtube.. Namun masih ramai yang tanya macam mana aku pakai shawl. Disebabkan mereka bersungguh-sungguh nak tahu, maka aku pun dengan penuh kesungguhan buat video di bawah ni untuk korang :

 

 

Ok dah sudah tengok dah? Haa siapa yang ade account Youtube bolehlah subscribe dengan channel aku ya ! Hahaha kemain tauu aku promoteee !! Bila aku usha balik channel Youtube lama aku, agak sedih lah sebab terpaksa bertukar ke channel yang baru.. sebab ada video lama yang dah lebih 1 juta views.. and subscriber lak dalam 2000 lebih gitu.

 

Tapi apakan daya, channel yang satu lagi tu sangatlah caca marba. Takpe nanti aku upload balik video-video mekap aku dulu ye. Hahahah bila tengok video lama rasa kelakar nak mati pulak. Isskk betapa tak matangnya perangai!

 

cara 3

 

Okayy lah! Thanks for watching ya semua ! Lebih kurang macam ni laa gambar penuh (bahagian deoan) kalau aku pakai shawl biasa. Tapi sekarang tengah gemar halfmoon shawl ahahh! Boleh usha gak tutorial halfmoon shawl kat channel youtube aku eh..

 

Daaa !! Muah muah !

 

 

XOXO


22 ulasan:

  1. Klu sy better pakai tudung bawal,nmpk mcm matured sket..klu sy pakai shawl,org kata mcm bdk2 sekolah..huhu

    BalasPadam
  2. senanglah nampak cara awak pakai shawl. Tq share video ni..

    BalasPadam
  3. hai kak nisa,..
    muka akk tak bulat tak pe..heheh..
    snang je pkai shawl..hehehe..

    anyway u look nice bebeh...
    salam perkenalan kay =)

    BalasPadam
  4. senang & simple nye Nisa pakai shawl :)...besttt3 hehe

    BalasPadam
  5. cantik lah kak nisa! cantik sgt ok.

    BalasPadam
  6. lama gila nak umum pemenang,huhu

    BalasPadam
  7. dah ada ka pemenang ga kak tu?? bila nak umum ek??

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum. simple! nice! sweet :)

    BalasPadam
  9. moist gle kulit muka nisa!
    cantik! :)

    BalasPadam
  10. muka nisa xbulat mmg sng pakai shawl... comey je nampak...

    klu yg bulat.... nampak pelik jer...huhuhu

    BalasPadam
  11. teman start tengok video Nisa kat Utube yang tutorial macam mana nak solek bagi mata beso.. heee.. masa tu nisa kat dalam kelas kot.. hihihi.. cumeyyy.. terus kenal Nisa kat situ, tapi xtau Nisa ni Blogger.. bila teman dh jadi blogger baru tau Nisa ni blogger.. guk3..

    opss.. nk tanya, bila nak announce pemenang GA tu Nisa.. hi3.. x sabo nak nengok sape menang.. =P

    BalasPadam
  12. La.... ingatkan susah ya? Rupanya senang je. Thanks nisakay.!

    BalasPadam
  13. Gmbr plg ats bln knn tdg wrna coklat tu guna cara yg sama ke?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay