Jumaat, 27 Disember 2013

Beli domain dot my dengan harga best dari iChooseMY dan berpeluang menang RM10,000 !!!

 

Assalamualaikum..

 

Wah wahh hari ni tak buat entry pasal health and beauty ye.. hari ni nak war warkan benda best kat korang !! Ahaa macam yang korang dah baca kat tajuk, yess aku nak cerita mengenai pembelian domain dot my dengan harga best best pasti best hanya dari iChooseMY ! Hahaa over ke idokk.

 

300x250-guy-BM

 

Haaa terkejut ke idokk tengok gambar bergerak-gerak di atas !! Sebelum aku bercerita lebih lanjut mengenai domain dot my harga best ni, aku nak cerita serba sikit la mengenai domain dot my. Padiaaa la domain dot my ni? CONTOH – Link blog aku yang sekarang ialah www.nisakay.com , then kalau aku beli domain dot my ni, link blog aku akan bertukar ke http://nisakay.my/ Haaa smart ke idok??

 

JELASNYA, dengan domain dot my ni, link blog korang akan menjadi lebih pendek, lebih ringkas, yang yang paling paling penting ialah MUDAH DIINGATI !! Amat penting bagi seorang blogger untuk memiliki link blog yang ringkas dan mudah diingati. Bila senang ingat, ramai la yang akan singgah ke blog.

 

 

pening

Kalau URL blog atau website korang macam ni : hunnybunnyloveylovepinkie.com agak agak ade tak orang nak hempuk korang dengan papan? Ape lah yang suka sangat letak URL panjang lebar lagi payah nak sebut malah jauh sekali nak ingat??? Apa kata beli je domain dot my yang murah dari iChooseMY haa ! Tak payah pening pening !

 

 

instagram 03

Ehem ehemm mai sini rapat rapat, aku nak cerita bahawasanya iChooseMY sedang melancarkan promosi best harga murah murah untuk domain dot my !! Kan bagus kalau semua orang create URL blog menggunakan nama / nickname sendiri ? Contohnya : noradanish.my atau emmamaembong.my (link ini hanya rekaan semata-mata ! Contoh sahaja)

 

 

offer

Selain dari domain dot my, laman iChooseMY juga menawarkan domain dot com dot my dan juga dot org dot my dengan harga yang berbaloi-baloi !! Tapi aku nak tekankan kat sini, domain dot my lah kan, lebih sesuai untuk kegunaan para blogger.

 

 

instagram 02

Ehemmm ade lagi satu berita best best nak bagitahu niii !! Dengan pembelian domain dot my, korang berpeluang menang RM10,000 !!! Wohooo siapa nak bagi free free woi duit banyak cengginiii !!! Haaa!! Hanya beli domain dot my, tulis entry dan hantar penyertaan ! Mana tahu rezeki korang ke kan???

 

 

 

10k

Untuk keterangan yang lebih lanjut lagi cerah, boleh ke laman web iChooseMY . Haaa belum cuba belum tahu kan? Dah cuba mana tahu menang kan ? Tak cuba kang rasa rugi pulak kan, sebab dah mengalah sebelum bertanding haa ! Dah lah harga domain tengah promosi kaw kaw dari iChooseMY ni haa !!

 

 

Apa apa pun, jangan lupa ke laman web iChooseMY  untuk maklumat lanjut mengenai pembelian domain dot my. Kadang-kadang pasal URL blog pun kita anggap benda kecik, tapi aku yakin dengan penggunaan domain, yang ringkas dan mudah sebut, lebih ramai orang akan kenal laman web atau blog kita.. Kalau guna nama sendiri untuk domain juga membantu kita membina nama dalam arena blogging. Nama disebut-sebut gituu!

 

 

LAYARI :

http://www.ichoose.my/index.php

DAN JUGA INI UNTUK MAKLUMAT MENGENAI PERTANDINGAN ;

http://www.ichoose.my/contest.php

 

 

 

 

Nisa Kay


2 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay