Jumaat, 26 Jun 2015

[DAY 17] - The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge!

 

TheSW-Logo-Clear

 

Assalamualaikum...

 

Okay kita try sambung topik-topik The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge! ni laju sikit naaa.. maklumlah semua dah tinggal berapa hari je lagi nak habis bulan enam.. tapi cabaran ni tak siap siap lagi. Wahahaha.. tapi kalau dah habis bulan 6 pun, aku tetap akan habiskan topik-topik ni…

 

17)   What are your spiritual beliefs and how do they impact your relationships/relationship status?

 

Uhukkkk… spiritual beliefs gapo dio nii…….

 

_MG_1405

 

Takdelah spiritual beliefs ke apa.. Tapi kalau di dalam friedship / relationship.. aku percaya KOMUNIKASI tu amat lah penting ! Sebab kalau takde good communication, nanti mulalah mendatangkan salah faham… sakit hati.. lepas tu melarat-larat pulak gaduhnya. Haaa… tak ke sakit jiwa macam tu ??

 

Dengan komunikasi yang baik, dua pihak boleh duduk and berbincang mengenai apa yang terbuku di hati tanpa perlu menyakitkan hati mana-mana pihak sekalipun… tapi nak berkomunikasi sekali pun, kena cari masa yang sesuai.. kalau tengah gaduh tu, kena tunggu dua dua pihak reda dari kemarahan dulu dan gunakanlah ayat yang baik dan tidak mengguris perasaan mana-mana pihak.. benda ni apply dalam kedua-dua friendship dan relationship. Haa gituu.. So apa apa pun, sit back and relax ya semua !

 

 

 

XOXO,
Putewi Hensem


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay