Selasa, 30 Jun 2015

Kejutan hari jadi !

 

Assalamualaikum..

 

Terasa mengada dan gedik pulak nak berkongsi pasal kejutan ni.. Sedangkan kejutan ni tak adalah kejutan besar mana pun.. Cukup sebagai tanda ingatan dari seorang sahabat kepada aku… ini pun dah cukup buat aku gembira dan terharuuu.. Dan aku nak abadikan kenangan ni dalam blog aku…

 

20150626_133237

 

Lebih kurang seminggu lebih selepas hari jadi aku, aku menerima parcel ni. Serious, sebesar zarah pun tak terlintas dalam hati aku hadiah yang menanti aku. Aku mati-mati ingatkan parcel ni dari online shop yang nak bagi aku barang untuk aku review. Bila aku baca nama instashop yang tertera di atas borang poslaju tu, aku terfikir, “Ehh bila masa pulak aku deal dengan instahsop ni untuk review barang?” Haa bertambah pelik sebabnya macam mana dia dapat alamat aku kannn!

 

 

20150626_133246

Bila aku bukak parcel tu, aku macam impress jugak lah dengan packaging produk dia. Masa ni aku masih belum syak apa-apa. Memang tak syak sikit pun ! Aku fikir maybe untuk bagi gift, dia pack dalam kotak.. Kalau untuk buyer biasa aku tak sure la kan..

 

 

20150626_133539

Tapiiiii… aku keluarkan aje kad tu ! Memang terkejut besar akuuu !!! Sebab ada nama PENGIRIM SEBENAR kat belakang kad tu. Tergelak besar aku dalam kereta ! Hahahahah ~~~ You got me ! Memang aku sikittt pun tak syak barang yang sampai ni sebenarnya HADIAH hari jadi yang dikirim seorang rakan !

 

 

20150626_133600

Simple je ucapan kawan aku sorang ni. Haha aku memilih untuk tidak dedahkan nama beliau.. sebab aku rasa beliau tak suke publisiti kot ? Hahahhaaaa !!! Kot la lepas ni ramai pulak nak berkenalan. Kawan aku ni dah la single lagi. Ehh terbagi hint pulak. KAH KAH KAH !!

 

 

20150626_144600

Ini lah dia hadiah yang diberi oleh rakan aku… dua helai halfmoon shawl.

 

 

image1

Excited punya pasal, aku pakai terus esoknya… Hehe yang kaler hijau tu nantilah pakai.. Tengah tengok baju lain yang boleh match Hehe.. Apa apa pun aku bersyukur punya rakan yang mengingati aku, mengingati hari penting aku. Walaupun aku memang ada bagi dia alamat sebab nak kan hadiah, tapi niat aku masa tu TAK LEBIH DARIPADA GURAUAN semata-mata. Aku tak bermaksud nak mintak betul-betul pun..

 

Tapi rezeki aku pulak kan, rupanya kawan aku tu betul-betul bagi aku hadiah. Mungkin hadiah ni tak lah semewah mana, mungkin orang yang membaca entry aku ni ada yang akan fikir aku saja nak show off atau melebih-lebih.. Tapi percayalah, aku takde niat macam tu. Sekadar nak mengabadi kenangan… dan tanda aku hargai ingatan kawan aku tu… Syukur aku dikelilingi rakan rakan yang macam ni… Kepada rakan yang sudi memberi hadiah ni, sejuta kali ucapan terima kasih pun takkan cukup. Semoga Allah memberimu keberkatan dalam hidup, kesihatan yang baik dan rezeki yang melimpah. Terima kasih !

 

 

 

XOXO,
Putewi Hensem


5 ulasan:

  1. Gaya macam lelaki je yang kasi hadiah ni woot woot ;)

    BalasPadam
  2. Bestnya kalo dpt hdiah suprise ginieeee..
    I iz jeles

    BalasPadam
  3. Bestnya kalo dpt hdiah suprise ginieeee..
    I iz jeles

    BalasPadam
  4. wahhh lawa-lawa ....... beshnye pra raya punya shawl

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay