Jumaat, 18 Februari 2011

Gadis suka menaip kena terjah! Nahh tengok video hangit!

Hahhhhh tajuk entry memang tak boleh tahan! Terjah? Dengan melodi kah?? Tuuiihhh!! Kau ingat kau artis ke nak kena terjah dengan Melodi pulak??? (monolog dalaman)

Baru-baru ni, pada 15 Februari, aku telah meng-join-kan diri dengan Mini Gathering yang dianjurkan oleh group Sahabat Blogger… Haaa entry penuh mengenai gathering yang best ni aku tulis lain kali ye? Hahahaa….

 

IMG_1262

Hohhhhh??? Siapakah tuan punya gambor nih??? Beria betul aku nak censored hohoooo…. Mesti ramai meluat + menyampah dengan entry aku kebelakangan ni.. Asyik cerita pasal blogger aje kan.. Hohooo….

Tak apalah, aku cuma nak share kegembiraan aku mengenali mereka, biarpun cuma menerusi laman maya.. Eh eh macam menyimpang dari tajuk aje.. Jom lah layannnn ape yang terjah menerjah nye?

 

TERJAHKlik gambor untuk tumbesaran lebih sehat!

Hahhhhhh bukan main aku kena terjah dengan paparazzi, jurukamera, siap ade pengacara terjah lagi tuh! Hamboi hamboi, kalau artis Malaysia tengok ni mau berdarah hidung okeh! Semua makan hati, sebab aku yang comot ni pon kena terjah!

Hahaaa oke statement perasan! Bunuh diri betullah aku nih. Dah dah takmo buang masa jom lahhh tonton video hangit hangus nih!

 

Video credit to : Eazy Izzuddin

Haaaa… lihatlah dunia betapa aku di terjah sebegitu rupa.. Auwww… Hohooo… Aku rasa Lelaki Seksi ni berpotensi besar untuk jadi pengacara segmen gosip / terjah.

Hohooo tapi melihat kepada kepakaran beliau membicarakan pasal aktiviti kat Extreme Park tu, aku rasa beliau boleh jadi pengacara rancangan pelancongan! Erkkk!!! Pelancongan?? Pon boleyyyyy~

 

IMG_1298Ahaaaa… dah kena terjah baru lah tahu nak cover muka lah, apa lah… Hahahaa…

 

Oke oke korang semua jangan salah faham.. Aku dengan Bro Framestone (dalam gambar) tidak ada apa apa ye… Korang jangan buat rancangan Melodi sendiri pulak! Kang tak dapat cari makan lak Nas Ahmad. Hoooo~

Sesi terjah menerjah tersebut telah dilakukan dengan suka suki nye oleh blogger yang join gathering hari tu… Haa lihatlah betapa ceria, meriah dan sporting nye masing masing kan kan kan??? Heee siapa kata tak best jadi blogger? Hehee

Ohhh ye ni ada lagi satu video, aku dok menggedik dalam video tuh! Nak tengok??? KLIK SINI dengan penuh sopan santun yeh!

Peace!

 

 

P/S : Lepas ni ada rezeki lagi nak join lagi gathering!


30 ulasan:

  1. ewm hahahaha.....paidai uh,,,huhuhuh,,,,,kene trjah,,,wat lhaa mka popula ckit,,,hehehehe,,,,but nice post,,,huhuhuh

    BalasPadam
  2. haha . bestnyaa , paling x bleh blah dia kata " hari ni maulidur rasul , bukan valentine " :D HAHA

    BalasPadam
  3. @ecah

    ahaha
    malu2 kambing, itik, sume ade la...
    :P

    BalasPadam
  4. @ain frenky


    ahahhaha
    dah malu kena terjah.. tu pasai yg dok tutup ja tuh
    :P

    BalasPadam
  5. @Siti Wardah


    ahahaha
    really???? x perasan lakkk..
    nak kena tgk balik nih. ahahaha

    BalasPadam
  6. akak ni mmg bes la.
    sy ni pyh puji org tw.
    tp kak nisa mmg bes sgt.
    sporting.n cantik plk 2.
    vdeo 2 comfirm xda edit2 kn.
    tp kak nisa nmpk comel sgt.siyes.
    jeles2=(
    tdg2 kak nisa bes la.
    sy studen lg.nk bli pown xtw la ckp duit ke x.
    mkn pown xmnentu.
    tp sy nk try living up my dream 2 b blogger cmbes.
    kak nisa my idol!
    xoxo=)

    BalasPadam
  7. @Raihana Izzati

    ehhehee
    THANKS A LOT MY DEAR :D
    sangat terharu baca komen awak tau... ehehhe
    akak faham, kita ni student x banyak duit kan..
    ehhehe tp pandai2 la kita mnympan sikit2.. ehehhe
    kalau nak beli ape2, jnji kita tahu mana nak cari brg murah n berpatutan.. ehehhe
    :)

    BalasPadam
  8. Siapakah tuan punya "gambor" nih???

    *jelas kelihatan keTemerlohan anda. hahaha. :D

    BalasPadam
  9. saye tak berapa suke enrty ni. sorry. i'm not admire towards you anymore. asyik pasal scandal je. how bored. low class publicity. :(

    BalasPadam
  10. hahaha seram gile kene terjah sedemikian rupa haha

    BalasPadam
  11. weh..
    soundman tak de ke..
    adeh..
    penat wo pegang mic tuh..

    BalasPadam
  12. @Anonymous

    heheh
    maaf lah kalau awk tak suka. hehehe
    thanks.
    :)

    BalasPadam
  13. @APi


    ahahhhaa
    sorry le aok xdek lak dlm gambor
    :P

    BalasPadam
  14. wahaahhaa
    like skali weyh :)
    bangge2
    hahahaha

    BalasPadam
  15. ok beta jadi abahrazzi dlm pic haha style!

    BalasPadam
  16. @akmalhilmi

    ahahahaha
    aku like jugak.. ahahah tp x reti nak ckp ape daaa sbb aku yg kena terjah.. ahahahhaa~

    BalasPadam
  17. haha..akmal dah jadi paparazi?..cayalah...bila ntah dapat jojn..duk kat johor...jauh..

    BalasPadam
  18. @iqbalhakimi

    ahahaha
    tu lah lelaki seksi yg bercita-cita nak ganti tempat nas ahmad,.. ahahha
    insyaAllah ade masa turun la KL :)

    BalasPadam
  19. @Ery Farieha

    bak kata akmal, ery comel lompat2~ ehhee~

    BalasPadam
  20. sys , macam mana nak tgk video lain dekat itube tu ? macam pelik je (:

    BalasPadam
  21. sys , macam mana nak tgk video lain dekat itube tu ? macam pelik je (:

    BalasPadam
  22. @nurul hidayah

    pergi je kat website 1tube tu dear..
    lebih kurang aje mcm youtube :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay