Jumaat, 25 November 2011

GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!

 

Assalamualaikum…

 

7

Nak terjojol aku tengok entry Irine Nadia tadi, dia kata dia nak bagi produk Miracle Tab secara percuma okayh! PERRRRRCUMA! Hahaha jom excited sama-sama dengan aku! Korang nak rebut peluang untuk join contest Irine Nadia ni boleh KLIK SINI !!! Syaratnye pon senang aje…

 

Hadiah yang Irine Nadia tawarkan ialah… set produk Miracle Tab yang terdiri daripada TAB SOAP yang bernilai RM 70 dan HD Glow Essence yang bernilai RM 80. Wahhhh nilai hadiah tu RM150 !! Lumayan kotttt! KLIK SINI untuk baca syarat penyertaan di blog Irine Nadia.

 

 

KENAPA AKU NAK MENANG SET MIRACLE TAB DARI IRINE NADIA ???

Senang aje. Aku nak cantik jugak. Hahahaa. Ape benda laa alasan aku nih kan?? Gambar kat bawah ni gambar aku yang paling latest, di ambil weekend lepas, sebelum aku bertolak ke Melaka. Yeaaa my bare face with less make up! Aku just pakai bb cream Maybelline dan eyeliner.

 

IMG_9205

 

Tension study. Aku yakin masalah jerawat yang menjadi-jadi akhir-akhir ni berpunca dari stress belajar. Maklumlah, final year student. Jerawat berketul jugak la atas pipi.  Bila mekap kena letak concelear tebal-tebal. Ergghh rimas. Aku pernah try pakai cream jerawat, tapi macam kering sangat macam kesan terbakar pulak. Ahhh bahaya! Aku tukar pencuci muka, muka dari TAK berminyak jadi berminyak. Ohhh tidak! Dan sekarang kulit aku tengah sangat tak stabil. Minyak di bahagian hidung makin banyak, jerawat sangat ketara dan warna kulit tak sekata.

 

Aku dah habis belajar so tengah pokai nak beli barang penjagaan muka apa semua. I have tried so many skin care products. I’m helpless and hopeless! Ouhh Irine, I wanna win this contest! Thank you.

 

 

 

SIAPA NAK JOIN CONTEST IRINE NADIA KLIK SINI.

sign NISA

 

 

 

Vote me for MAYBELLINE’S FAVOURITE BLOGGER! CLICK HERE!!!!


22 ulasan:

  1. oh best nye....! maw join jugak. huh

    BalasPadam
  2. nampak juga kak nisa punya jerawat ari tuh. hehe!

    btw, lelaki tak leh join kan. hek3!

    BalasPadam
  3. walau mcm mn pun..nisa ttp cantik <3

    BalasPadam
  4. congrats :)
    untung la dapat miracle tab tu, jeles :P hehehe

    BalasPadam
  5. tahniah yer.. product ni mmg best! kite pun pakai jgk.. jerawat memang cepat hilang.. :D

    BalasPadam
  6. congrats nisa.untunglah dpt tab free :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay