Jumaat, 25 November 2011

#8 Aku di entry mereka

 

Assalamualaikum…

 

Sekali lagi, aku datang dengan entry bersiri ”Aku di entry mereka”. Ramai yang berpendapat aku buat entry bersiri ni kerana aku bajet fofuler sangat. Ehh hello? Kalau korang nak cakap pasal orang fofuler pergi cakap pasal Fatin Liyana, Yuyu Zulaikha or Cik Epal okay? Aku bukan fofuler.

 

Aku buat entry bersiri ni sebagai simbol penghargaan aku kepada blogger-blogger yang sudi mention nama aku atau blog aku yang cabuk ni dalam blog dorang. Ia adalah satu pernghormatan bagi aku. Terharu betol aku rasakan, sebab aku rasa blog aku ni biasa saja. Mungkin takde input berkualiti, hanya pasal hidup budak comot seperti aku.

 

blog ciap

doodleheader

header

New Header 2 copy

 

Empat blog di atas aku tayang kat sini untuk suruh korang terjah beramai-ramai yek! Ribuan terima kasih buat blogger-blogger di atas sebab dorang pernah mention aku dalam salah satu entry dorang. Terima kasih banyak-banyak! Rasa kecik pulak diri ini sebab blog aku tak seberapa kalau nak dibanding dengan blog lain.

 

Alhamdulillah.. terima kasih ya Allah, terima kasih atas sokongan dan dorongan yang aku dapat sepanjang menempuh perjalanan sebagai seorang blogger. Sesungguhnya segala kesenangan tidak datang bergolek. Masih banyak yang perlu aku belajar.

 

 

So apa lagi, sila terjah blog-blog di atas!!!

sign NISA

 

 

 

Vote me for MAYBELLINE’S FAVOURITE BLOGGER! CLICK HERE!!!!


15 ulasan:

  1. sebenarnya orang yg ckp gitu yg bajet popular.kan kan kan..hahaha

    terjah:)huh

    BalasPadam
  2. akak femes larh.,frst tme k0men.,slme nie silent readers jer :)
    btw.,sis c0mey larh.,eh.,jemput terjah bl0g sy :)

    BalasPadam
  3. suka... suka... saya pun nk gak wat lg entry sal nisa...

    BalasPadam
  4. wahhh blog saya ada!! terharu la saya wahai si nisa gojes!lain kali buat la byk2 lagi ek..wuwuwuw T.T

    BalasPadam
  5. nisa npe x link terus ke entry yg dye sebut pasal kamu.nak bace pasal nisa je.bukan bace blog diorang.haha

    BalasPadam
  6. my belog tak masuk list ka? ;p

    http://suriz-on-click.blogspot.com/2011/11/video-lagi-bersama-maria-elena-cik-epal.html

    BalasPadam
  7. ok lah tu... best la kalau ad orng mention name kite dlm blog...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/11/tiba-tiba-rindu-kmns.html

    BalasPadam
  8. Saya pun dah semakin mengikuti blog Cik Nisa ni haha.

    BalasPadam
  9. nak mention nama nisa jugak la pasni ;-)

    BalasPadam
  10. tak jemu dtg sini :) haha untunglah banyak je blogger post pasal nisa :)

    BalasPadam
  11. salam, sy singgah blog kamoo..ada masa jemputlah ke blog sy..i'm follow ^_^
    http://yanpunyastory.blogspot.com

    BalasPadam
  12. era singgah pada pagi yang masih gelap lagik nie.. :D, da breakfast..?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay