Sabtu, 6 Disember 2014

Berlakon short film lah pulak ye ?

 

Assalamualaikum..

 

Haa baca tajuk pun dah tahu aku nak cerita pasal aku. Yes, pasal diriku yang sekarang ni kemain lagi mengada-ngada nak try berlakon pulak dahh. Tapi jangan salah faham ye, awal awal aku bagi tau ni, aku bukan berlakon dalam filem ke apa.. cuma berlakon untuk short film untuk assignment final project besfren aku haaa..

 

selfie 2

 

Jeng jengg.. ini dia poster shortfilm yang dihasilkan oleh group kawan aku ni, yang dinamakan GUA RABON PRODUCTION. Hahaa kisahnya semua ahli dalam group ni RABUN ! Aku pun sama.. wakakakaa.. memang gua rabon kan…

 

Okay seperti yang korang tengok kat dalam poster tu, simboliknya aku selfie sambil kena ikat tu, bermakna selfie dan kejadian aku diculik tu berkait rapat… Jadi, korang dah boleh agak dari sini, bahawasanya ada sesuatu yang terjadi dek kerana perbuatan selfie tu… Seram ke idokk. Hahaha.. Memandangkan aku berlakon dengan besfren aku dalam short film ni, aku rasa geli geleman nak mati bila tengok aksi-aksi yang.. errr.. AHAHAA taknak lah cerita kat sini kan, korang kena tengok lah.

 

 

OFFICIAL TRAILER – WATCH HERE :

https://www.youtube.com/watch?v=QDy8YBHvLlU

 

IEJAM

 

Oh ye… aku nak explain kat sini, hope semua bagi perhatian kejap ye hehehe.. Memandangkan short film ni merupakan projek akhir untuk matapelajaran kawan aku kat UIA, maka segala likes, view, share dan video reach statements diambil kira untuk penilaian oleh pensyarah dorang.. So aku mintak tolong korang yang baca ni sikittt.. boleh dak ? Hehehee…

 

FIRST, LIKE PAGE : CMC #Selfie
https://www.facebook.com/selfieiium

 

SECOND, WATCH THE FULL VIDEO OF THIS SHORT FILM HERE :
https://www.facebook.com/video.php?v=732340820184165

 

THIRD, please LIKE, COMMENT and SHARE this video on your Fesbuk !

 

 

Seriously, all they need is these three simple steps and a little support from you guys ! Dan kami memohon maaf jika ada kekurangan dari pelbagai aspek untuk short film ni.. maklumlah student kan, dan masih banyak yang perlu dipelajari dan improve. Semua kebaikan korang, ALLAH sahaja yang dapat balas. I am so grateful if ada yang sudi LIKE, KOMEN dan SHARE short film ni di fesbuk. Terima kasih !

 

 

XOXO, Nisa Kay.


15 ulasan:

  1. gempak betul poster tue...
    menarik pulak tgk.
    akan bagi suport nnti.

    BalasPadam
  2. Tahniah sis...nmpk dlm poster pun dh tau sis blh berlakon dgn baik

    BalasPadam
  3. BILA PREMIER KAT TGV??? heheh terbaek Nisa Kay!

    BalasPadam
  4. lama benor tak baca blog nisa sbb dia tak selalu update.. btw good luck.

    BalasPadam
  5. dah tgk semalam... scary betul ,, haha.. psikooo

    BalasPadam
  6. Blogwalking...
    Menarik poster tu...
    Ok satu like utk page kawan awak tu.

    BalasPadam
  7. pergghhh.. cayalah nisa. makin maju. heee... congrates dear :)

    BalasPadam
  8. salam singgah..

    Jemput follow blog saya ye..tq

    BalasPadam
  9. insyaAllah akan support. :) boleh tahan gambar cover filem tu.

    BalasPadam
  10. Wah..mcm menarik jek..good luck..
    Follow my blog sis.tq :)

    BalasPadam
  11. mak ai poster dia bikin suspen, siap selfie lagi ekekeeke

    BalasPadam
  12. oh...macam tu ek....kos kat UIA ke....

    BalasPadam
  13. Menarik sangat kak nisa!!
    Good luck too you and FIGHTING !!! ^_^

    BalasPadam
  14. Seronok..
    best lakonan...

    Mmg real. Sah kaki.selpie

    BalasPadam
  15. nice work...

    tapi betul poster tu gempak... ngan poster tu je dah boleh buat orang nak tengok..

    caya lah

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay